FAQ

Oprawa florystyczna i dekoracyjna

Realizujemy zlecenia pełnej oprawy florystycznej i dekoracji przestrzeni ślubów plenerowych, kościołów, sal weselnych, przyjęć komunijnych oraz eventów.

Szczegółowy wykaz naszych usług znajdziesz w zakładce Oprawa florystyczna.

  • Kontakt – aby zainicjować proces napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres kontakt@thewoodpecker.pl. Podaj termin, lokalizację oraz opisz jaki zakres usług Cię interesuje, załączając zdjęcia inspiracyjne, jeżeli takie posiadasz.
  • Wycena – na podstawie przesłanych informacji przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
  • Umowa – w przypadku akceptacji wyceny prześlemy umowę ramową oraz dane do wykonania przelewu tytułem rezerwacji terminu.
  • Spotkanie – w razie potrzeby umówimy się na spotkanie celem doprecyzowania szczegółów, aby nasza realizacja była jak najbliższa Twojej wymarzonej wizji.
  • Płatność – przyjmujemy 50% wynagrodzenia na 2 – 3 tygodnie przed weselem, a pozostałą część w dniu realizacji.

Po przesłaniu zapytania weryfikujemy dostępność terminu oraz określamy na jaki okres jesteśmy w stanie zaproponować jego rezerwację.

Przykładowe ceny znajdują się w zakładce cennik.

Każde zamówienie wyceniane jest indywidualnie w zależności od rodzaju roślin, terminu, lokalizacji i wielkości wesela.

Obecnie działamy na terenie Warszawy i Mazowsza, ale na specjalne prośby rozważymy możliwość realizacji poza podstawowym obszarem obsługi zleceń.

Na stronie internetowej posiadamy większość produktów oraz opis oferowanych przez nas usług. Każde zlecenie jest jednak inne, inspiruje i rozwija w nas kreatywność. Chętnie podejmujemy się realizacji Waszych pomysłów, dlatego napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres kontakt@thewoodpecker.pl. Zapoznamy się z przesłanym zapytaniem i ocenimy wykonalność.

Jeżeli planujesz wesele w tak zwanym sezonie ślubnym, czyli od czerwca do września, warto zapytać firmę florystyczną o termin z 4 – 8 miesięcznym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy szukasz jedynie wykonawcy bukietów, wianka czy korsarza, wówczas wystarczy miesięczne wyprzedzenie.

Wypożyczalnia

Przy produktach znajdują się orientacyjne ceny. Ostateczna wycena przygotowywana jest indywidualnie dla każdego zapytania ze względu na możliwość uwzględnienia zniżek dla dużych lub łączących kilka rodzajów dekoracji zamówień. Wyślij do nas formularz zapytania o wycenę.

Standardowo umowa wypożyczenia obejmuje jeden weekend plus czas przewidziany na dostawę.

Na odbiory osobiste najczęściej umawiamy się w czwartki przed weselem, a na zwroty we wtorki po. Przesyłki kurierskie zwykle nadajemy w poniedziałki, na 5 dni przed ceremonią, a Klienci odsyłają je w pierwszym dniu roboczym po ślubie. Dostawa i odbiór z sali są ustalane zgodnie z harmonogramem wesela.

Wiążące terminy są ustalane przed zawarciem umowy wypożyczenia. Późniejsza ich zmiana jest ograniczona dobrą wolą i dostępnością obu stron.

Aby sprawdzić dostępność interesującego Cię terminu napisz do nas. Zapytanie o termin gwarantuje jego wstępną rezerwację na okres 24 h.

Standardowo oferujemy odbiór osobisty z pracowni zlokalizowanej przy stacji metra Stokłosy w Warszawie, dowóz na terenie Warszawa + 50 km oraz, jeżeli pozwalają na to właściwości przedmiotu zamówienia, wysyłkę poprzez firmę kurierską.

Przeczytaj więcej o metodach dostaw w zakładce Dostawa.

W przypadku roślin żywych, dekoracje liter wykonujemy bezpośrednio przed terminem dostawy zamówienia, dlatego Klient posiada pełną dowolność wyboru kwiatów i zieleni ciętej.

W przypadku roślin sztucznych, w bazowej wersji napis występuje w odcieniach bieli, beżu, brudnego różu oraz zieleni. Istnieje możliwość modyfikacji kolorystyki.

Ostateczna wycena zależy od materiałów wybranych przez Klienta.

Nie pobieramy kaucji za wypożyczane dekoracje. Natomiast umowa wypożyczenia zawiera obostrzenia informujące o wysokości kary za przedmioty niezwrócone w terminie lub w nienależytym stanie.

Sklep

Większość produktów jest gotowa do wysyłki w ciągu 24h od momentu zaksięgowania płatności.

W przypadku produktów personalizowanych w opisach znajduje się informacja na temat maksymalnego czasu potrzebnego na przygotowanie zamówienia.

Jeżeli interesuje Cię ekspresowa realizacja – napisz do nas, ocenimy możliwości przyspieszenia zamówienia.

Przeczytaj o produktach na zamówienie tutaj.

Produkty florystyczne, czyli takie, których przynajmniej jeden element jest żywym materiałem roślinnym, wymagają specjalnego podejścia do magazynowania i transportu. Dla produktów florystycznych udostępniamy możliwość odbioru osobistego z pracowni w Warszawie lub dowozu do Klienta na terenie Warszawy.

Pozostałe produkty wysyłamy za pośrednictwem poczty, firm kurierskich i paczkomatów In Post.

Przeczytaj więcej w zakładce Dostawa.

Jeżeli sklep aktualnie nie posiada na stanie interesującej Cię liczby produktów, możesz powiadomić nas o swoim zapotrzebowaniu. Sprawdzimy planowany termin dostawy oraz na Twoją prośbę zarezerwujemy potrzebną partię.

Przy zamówieniach hurtowych istnieje możliwość negocjacji ceny niektórych produktów.

W przypadku pudełeczek na upominki dla gości weselnych zamówienie hurtowe obejmuje min. 100 szt.

Płatność za zamówienie

Metody płatności akceptowane w sklepie opisane są w zakładce Metody płatności.

Numer rachunku bankowego zostanie wyświetlony po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym a także przesłany drogą e-mailową na adres podany w formularzu zamówienia. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu.

W przypadku wypożyczalni oraz usług oprawy florystycznej płatności należy dokonać na numer konta bankowego wskazany w umowie.

Klient sklepu internetowego powinien dokonać płatności za zamówienie w terminie 2 dni roboczych od jego złożenia. Do tego momentu rezerwujemy materiał w magazynie oraz czas potrzebny na terminową realizację. W przypadku braku zaksięgowania środków na koncie bankowym po upływie 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia sklep może je anulować lub mogą nastąpić opóźnienia w jego realizacji.

W przypadku wypożyczalni oraz usług oprawy florystycznej płatności należy dokonać w terminie wskazanym w umowie.

Dostawa i odbiór zamówienia

Dla wszystkich produktów w sklepie, za wyjątkiem produktów florystycznych udostępniamy wygodne i szybkie metody dostawy za pośrednictwem paczkomatów In Post, przesyłek pocztowych oraz kurierskich.      

Dla produktów zawierających żywe elementy roślinne (takie jak np. lasy w słoiku lub wieńce ślubne) udostępniamy możliwość odbioru osobistego z pracowni zlokalizowanej przy metrze Stokłosy w Warszawie oraz dowóz na terenie Warszawy.

Cennik oraz zasady dotyczące metod dostawy znajdziesz tutaj.

Standardowo oferujemy odbiór osobisty z pracowni zlokalizowanej przy stacji metra Stokłosy w Warszawie, dowóz na terenie Warszawa + 50 km oraz, jeżeli pozwalają na to właściwości przedmiotu zamówienia, wysyłkę poprzez firmę kurierską.

Przeczytaj więcej o metodach dostaw w zakładce Dostawa.

Tak, dostawa na obszarze “Warszawa + 50 km” znajduje się w standardowej ofercie metod dostawy dla wypożyczalni. Istnieje możliwość rozszerzenia usługi o pomoc w rozstawieniu dekoracji. Usługa wyceniana jest indywidualnie w zależności od lokalizacji i wielkości zamówienia. 

W przypadku realizacji usług pełnej oprawy florystycznej oraz dekoracyjnej transport dekoracji jest bezpłatny.

Zwroty, reklamacje, odstąpienia od umowy

Co do zasady Klient przystępujący do umowy cywilnoprawnej (umowa wypożyczenia, umowa realizacji usług florystycznych i dekoracyjnych), bądź dokonujący zakupu na odległość (sklep internetowy) ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.

Przeczytaj więcej w zakładce Zwroty i reklamacje

The Woodpecker zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu kosztów poniesionych na zakup żywych materiałów florystycznych do realizacji zamówienia, które ze względu na swoje biologiczne właściwości nie podlegają magazynowaniu ani przetworzeniu.

The Woodpecker zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu kosztów personalizacji produktów, które ze względu na swój unikatowy charakter nie mogą być ponownie wykorzystane jako przedmiot zamówienia.

W przypadku umów na usługi oprawy florystycznej i dekoracyjnej warunki odstąpienia reguluje umowa.

Od momentu pozytywnego rozpatrzenia formularza zwrotu lub odstąpienia od umowy wypożyczenia zastrzegamy sobie 3 dni robocze na zwrot płatności.

Wszystkie formularze znajdują się w zakładce Zwroty i reklamacje. Dokument należy przesłać na adres e-mailowy kontakt@thewoodpecker.pl.

Masz pytanie, którego nie zawarliśmy w FAQ? Zapoznaj się z Regulaminem lub napisz do nas.

7